2 Mart 2012 Cuma

Kirlenen kalbimi yıkadım az önce

Benden çok şey alıp götürdün..Götürdüğün şeylerle ben olmadan mutlu olamazsın.Çünkü onları anlamlı yapan benim.Kendime kalan şeylerden de bana anlamlı bir parça hiç kalmadı.O zaman git.Bu sürünceme böyle devam edemez.Gözyaşlarımın senin için hiç bi anlamı yoksa...ve benim duygularımın hiç önemsemediysen...Çok şey kaybettin ve bunun farkına şimdi varamıyorsan,ama burdan uzaklaştığında bunun farkına varacaksan ..Bir şey diyim mi...O zaman ben olmayacağım işte...Senden bişeyler beklediğimi hele  böyle bir dönemde düşünecek kadar da aptalsan.Ben seni tutmayayım.Mutsuz olacağın bir sürü ilişkiye yelken açmakta özgürsün git gidebildiğin kadar..Biliyorum ki sen hiç bi zaman mutlu olamayacaksın.Ama ben deniycem..En azından belki kimseyi sevmeden  bağlanmadan ...Ama yara almadan devam edeceğim.Git CESUR çocuk ..Adsız hikayemin baş kahramanı git.Başka hikayelere kahraman olmaya git.Ben yine yaşarım bir hikaye ama kimse kahramanım olamaz .Çünkü ben sana inandığım güvendiğim kadar kimseye güvenmem inamam artık.Verecek sevgim de kalmadı kimseye zaten.Herşeyi götürdün..Ruhumu bile aldın..Ben napıcam ki şimdi...Ruhsuzca devam ederim hayatıma..Kimseye hiçbişey katmadan devam ederim başka hikayelerde olmaya....GİT

Kirlenen kalbimi yıkadım az önce
Yalnızlık acı vermez oldu
Gelecek benim için seferber oldu
Ben ağlamazdım senden önce
Sen hep üzerdin zoru görünce
Ben nefessiz kaldım sen gidince
Sen kalpsiz kaldın bensiz gidince..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.